3 რა რაც ყველაზე ძალიან მომეწონა 1შესავალი , ის რომ არის ჩამონათვალი და მერე გახილვა. 2 ყოველდღიურობასთან დაკავშირება/ 3 დიფუზიის დადებითი და უარყოფითი მხარეების ჩვენება/ ორი რჩევა: 1. ცდების სახითაც ჩვენება. 2.სავხოვრებელის ახლოს პრობლემის დაფიქსირება მე მსურს 1.კარგი სასკოლო ლაბორატორია, რომ ყველაფერი იუოს პრაქტიკული.
3 რა რაც ყველაზე ძალიან მომეწონა 1შესავალი , ის რომ არის ჩამონათვალი და მერე გახილვა. 2 ყოველდღიურობასთან დაკავშირება/ 3 დიფუზიის დადებითი და უარყოფითი მხარეების ჩვენება/ ორი რჩევა: 1. ცდების სახითაც ჩვენება. 2.სავხოვრებელის ახლოს პრობლემის დაფიქსირება მე მსურს 1.კარგი სასკოლო ლაბორატორია, რომ ყველაფერი იუოს პრაქტიკული.
ხათუნა, შენ სავარაუდო ნაშრომში მომეწონა დიზაინი, ანიმაციები. კარგი თემა აგირჩევია. მოსწავლეებს ყოფა-ცხოვრებაში უხდებათ ამ საკითხებთან შეხება, საინტერესო ცდები გაქვს მოყვანილი.
ხათუნა, შენ სავარაუდო ნაშრომში მომეწონა დიზაინი, ანიმაციები. კარგი თემა აგირჩევია. მოსწავლეებს ყოფა-ცხოვრებაში უხდებათ ამ საკითხებთან შეხება, საინტერესო ცდები გაქვს მოყვანილი.
3 რა რაც ყველაზე ძალიან მომეწონა
ОтветитьУдалить1შესავალი , ის რომ არის ჩამონათვალი და მერე გახილვა.
2 ყოველდღიურობასთან დაკავშირება/
3 დიფუზიის დადებითი და უარყოფითი მხარეების ჩვენება/
ორი რჩევა:
1. ცდების სახითაც ჩვენება.
2.სავხოვრებელის ახლოს პრობლემის დაფიქსირება
მე მსურს
1.კარგი სასკოლო ლაბორატორია, რომ ყველაფერი იუოს პრაქტიკული.
3 რა რაც ყველაზე ძალიან მომეწონა
ОтветитьУдалить1შესავალი , ის რომ არის ჩამონათვალი და მერე გახილვა.
2 ყოველდღიურობასთან დაკავშირება/
3 დიფუზიის დადებითი და უარყოფითი მხარეების ჩვენება/
ორი რჩევა:
1. ცდების სახითაც ჩვენება.
2.სავხოვრებელის ახლოს პრობლემის დაფიქსირება
მე მსურს
1.კარგი სასკოლო ლაბორატორია, რომ ყველაფერი იუოს პრაქტიკული.
ხათუნა, შენ სავარაუდო ნაშრომში მომეწონა დიზაინი, ანიმაციები.
ОтветитьУдалитьკარგი თემა აგირჩევია. მოსწავლეებს ყოფა-ცხოვრებაში უხდებათ ამ საკითხებთან შეხება, საინტერესო ცდები გაქვს მოყვანილი.
ხათუნა, შენ სავარაუდო ნაშრომში მომეწონა დიზაინი, ანიმაციები.
ОтветитьУдалитьკარგი თემა აგირჩევია. მოსწავლეებს ყოფა-ცხოვრებაში უხდებათ ამ საკითხებთან შეხება, საინტერესო ცდები გაქვს მოყვანილი.